kbra99 Merhaba 7 aylık bebeğim gece beslenmesini nasıl kesebilirim? Emzik kullanmıyor, gece çok sık kalkıyor deneyimi olanlar önerilerini paylaşabilir mi?
tomvejerry kbra99 17 aylığız heralde emzirmeyi bırakana kadar gece beslenmesi olacak bir türlü ikna edemiyorum emmeden uyutmaya🤷🏻♀️
Zlm kbra99 ben direk kestim benimkide o aylardaydi birkaç gece sürekli uyandı geri uyutmaya çalıştım uyumazsa azıcık su verdim ama 1 kere falan anca sonra alıştı
kbra99 Emzik kullanmıyor birde meme de uyumaya alışık çok zor. Büyük oğlumun gece beslenmesini emzik vererek kesmiştim o emzik kullanıyordu ama bunda çok zorlanıyorum ne yapıcam bilmiyorum