Kızlar bugün tam iki aylık olan bebeğim var saatlerce ağlıyo ağlamaktan nefesi kesiliyo o kadar çok ağlıyo ara vermeden. doktora götürdüm bişeyi yok diyo. 1 haftadır mamayı içmiyodu iki gündür göğsümü de reddediyo zaten ağlıyodu şimdi açlıktan da daha çok ağlar oldu. Yarına merkeze sıra aldım hastaneye gideceğim. Emmese sütüm kesilir diye korkuyorum bebeğim aç , üzülüyorum elimden bişey gelmiyor. Bu durumu yaşayan var mı