tomvejerry Kızlar iki hafta oldu adetim olup biteli , iki gündür akıntı şeklinde kanamam var adet olmadığına eminim çoğalmıyor çünkü bildiğin akıntım kan şeklinde geliyor bu namaz kılmama sorun mudur ?
ilaydaaltann_ tomvejerry diyaneti ara onlar en doğru şekilde yönlendiriyor. Erkek danışman çıkarsa kadına yönlendirmesini iste yönlendiriliyorsunuz
Merid-1798 tomvejerry 10 gün sonrasında ibadet etmenizde bir sakınca olmuyor. Adetiniz devam etse ve çok kanamanız olsa bile kılabiliyorsunuz. Yeni ay adet döneminizde daha gelmediği için kılabilirsiniz. Eğer ki yeni adet döneminiz gelseydi ya da bir kaç gün olsaydı o zaman beklemeniz gerekir.
tomvejerry dertlikaval 10 gün sonra adet tarihim geliyo ay çok üzülürüm kılamazsam o kadar uzun süre😢
tomvejerry Merid-1798 Canım daha iki gün oldu akıntı şeklinde kan gelmesi on günü tamamlamasını mı beklicem namaz kılmadan orasını tam anlamadım, yoksa adetten on gün sonrasını mı kasdettin
tomvejerry ygmrln Daha iki gün oldu kanın akıntı şeklinde gelmesi on günü tamamlamasını mı beklicem onu anlamadım
ygmrln tomvejerry bence sıkıntı olmaz ama yinede sen alo fetva hattı var oraya sor canım hocalar bağlanıyor 190 numarası direk bilgi alırsın
Merid-1798 tomvejerry adetten sonrasını bahsettim. Yani şöyle adet olmuşsunuz 2 hafta önce bitmiş ve sizin yeni adet olma zamanınıza var. Adet olalı 10 günü de geçtiği için kılabiliyorsunuz. Adet olduktan sonra 10 gün süre içerisinde olsaydı kılamazdınız. Ya da yeni adetinize çok az bir zaman kalsaydı yine kılamazdınız. Ay bildiğimi anlatamadım 😅 şuan siz namazınıza devam edebilirsiniz ☺️
Susamveannesi Regliniz on günü geçince özür sayılıyor yani normal ibadetlerinizi ve namazınızı kılabilirsiniz ama her vakitte abdest almak şartıyla Allah kabul etsin inşallah 🌿
ars2569 tomvejerry Hanefi mezhebinden iseniz adet günleriniz dahil 10 günü geçtiyse özür sayılır kılabilirsiniz.
tuuugc tomvejerry şimdi şöyle adet oldun günden itibaren say 10 gün olduysa adetin bitiyor kanama gelse de özür kanaması oluyor. Gusül aldın kaç gün geçti guslün üzerinden 15gün geçtiyse kanama geldiyse o adet sayılır ama gusül aldın üzerinden 15 gün geçmeden gelen kanama da özür kanamasıdır. Namaz kılabilirsin fakat her vakit için abdest alman gerekir. Öğlen namazına aldığın abdest ile ikindiyi kılamazsın. Her vakitte abdest alınıp namaz kılınır