Merhaba hanımlar oda sıcaklığı 23.8 bebeğime ne giydirmeliyim şuanda alt üst taytlı takım ve sıfır kollu yelek giydirdim üstüne bir şey örtmüyorum bu arada doğduğundan beri çünkü şuan direk kendine çekip doluyor. Geçen gün 1 tog tulum giydirdim kısa kollu zıbın üstüne vücudu serinledi terledimi anlamadım kış geçirmedik nisanda doğmuştu üşütmekteb korkuyorum terletsem de hasta etmekten ne yapmalıyım