Bende aynısını yaşadım resmen kaç tane cildiye doktoruna gittim verdikleri kremler bana etki etmedi karaciğer değerlerim yüksek çıkmış o da etkilermis ama bazı kadınlarda dogumdan önce bazılarında dogumdan sonra bu kaşıntı olabiliyormuş. Şu anda kasimaktan her yerim yara oldu. 2 ay sürdü resmen şimdi yeni yeni bitmeye başladı.