Merhaba , kızım bugün tam 2 aylık şimdiye kadar hep mama+meme gittik. Meme reddi yaşayınca sağıp verdim düzenli sağınca sütüm arttı göğüslerim doluyken ikisinden 130-140cc iki saatte bir sağınca da 60-70-80 cc arası değişen sütüm geliyor. Bu ayki kontrolünde doktorumuz mamayı ve biberonu bırakmamızı 10 gün sonra tekrar gelip kilo ölçümüne tekrar bakmamızı teklif etti. İki gündür meme reddi için çok uğraştım uyku haline getirip hep emzirdim hiç mama biberon vermedim. Ama aklıma takıldı hiç düzenli emzirmeyi deneyimleyemediğim için doyduğundan emin olamıyorum. Dün 3 çişli bez 4 çişle karışık kakalı bez 3 sadece kakalı bez almışım ama bunlar hep az az. Mamayla beslediğim gibi dolu dolu değil. Sadece emziren anneler normali bu mu? önceden baya ağır ağır bez değiştirirdim. Bir de normalde geceleri hep emzirirsim uyku sersemi olduğu için gece belli bir saate kadar derin uyurdu sonra gaz sancısından uyanırdı 1.5 saatte bir. İki gündür saat başı uyanıyor az emip uyuyor göğüslerim dolu olduğu halde. Kafam çok karışık 10 gün nasıl sabredicem bilmiyorum aç bırakıcam diye çok üzülüyorum