Aselinannesi0655 benim kızım da beni doğru düzgün emmedi ,biberon da almıyor desemki biberona istekli , yogunbakimda da emmezdi bir kere steril bardakla icirdiler benim sagdigim sütü öyle içmişti ben de icmeyince kaşıkla siringayla bardakla veriyordum bir dönem sagdigimi zaten mamanın tadını aldığı gibi yüzünü eksitiyor onu da çok sevmiyor ama ekgidada en azından acıkınca midesini dolduracak kadar yiyor yani öyle aman aman tabaklar götüren çocuk değil yine de ama meme emmesinden daha başarılı