dobemolminor kendi isteyene kadar vermiyorum açıkçası ben. Teklif ediyorum ama zorlamıyorum. İstemese bile memeye aşırı yapıştıysa acıktığını anlıyorum öyle veriyorum. Genelde kendi yemesine izin veriyorum. Etraf batıyor ama böyle daha iyi yiyor. Benim kızım da baklagil yemez. Yeşil mercimeği köfte yapıyor annem 2 tane falan yiyor, nohutu haşlıyorum biraz tuzla veriyorum tabakla öyle çerez gibi yiyor. Fasulye, kırmızı mercimek yemiyor.🤷🏻♀️ sebze de yemiyor ya mücver yapıp veriyorum ya da yumurta kırıp herhangi bi sebze ile tost makinesinde tost gibi yapıyorum. Ekmek gibi pişirip arasına kaşar koyuyorum o şekilde yiyor az buçuk. Brokoli ile çok güzel oluyor bu tarif. Brokoli tost diye instagramda bulabilirsiniz. Balık yemiyor neler denedim. Köfte yaptım, ekşili deriz biz sebzeli tencere yemeği gibi ondan yaptım, kızarttım, buharda yaptım, fırında yaptım, haşladım yok yemiyor. Omega 3 aldım ben de en son yemiyor napayım. Ama sık sık deniyorum. Bir parça soksa ağzına havalara uçuyorum. Et sever kızım bir onda rahatız zaten😅