Hanımlar, 4. aya girecek olan bi kızım var. Eşim dışında yardımcım yok. Annemler başka şehirdeler. Gurbet geliniyim yani 🥲 açıkçası artık çok yoruldum.. yemek yapmaya, yemeye, temizliğe, gün içinde uyumaya, dışarı çıkmaya, kısacası hiç bir şeye vakit bulamıyorum. Tabi ki de her daim şükrediyorum sağlıklı bi kızım olduğu için, Rabbim’e sonsuz şükürler olsun 🩷 ama bedensel ve zihinsel çok yorgunum.. hatta çok zayıfladım kıyafetlerim bile olmuyor. Üstelik herkes gelip “ayyy ne kadar da zayıflamışsın” diyip kötü hissettiriyorlar..
İnsanlara “ne zaman rahat ederim” diye çaresizce sorduğumda ise aldığım cevap hep “bunlar iyi günlerin, daha dişleri çıkacak ağrıları olacak emeklesi var atakları var.. ohooo” diyolar ve daha da stres oluyorum.
Gerçekten de daha da mı zorlaşıyor büyüdükçe ..?