Kızlar kızım 11 ay 17 günlük 8 kilo 400 gram iştahı hiç yok zar zor yediriyorum kavga gürültü ağlama zırlamayla yapmadığım tarif vermediğim öğün saati her tuşa bastım önerilerinizi bekliyorum sizin çocukların durumu nasıl ben mi vicdan yapıyorum evhamlanıyıyorum anlamadım