Basak71_ Kızımı sabahları yumurta sarısını vermeye başladım 7-8 gibi uyanır 9-10 gibi uyut 11 de veriyorum geç mi oluyor yoksa uyutmasan 9-10 da mi vereyim
bebisimbenm Basak71_ bende emziriyordum canim sen gibi duzenimiz kahvaltiyi erken saate versemde ac olmadığından yemiyor ama 10 30 yada 11 gibi verince yemeye başlıyo sen bebeğini den3 bence
PrensesAnnesi1 Uyandiktan 15 dk sonra mamasını veriyorum aradan 2 saat geçincede kahvaltı yaptiriyorum. Bence sizde uyandığında mama verip oyle uyutun aç sekilde uyutmayin. 2.defa uyandigindada yumurtasını yediirn
Basak71_ Uyandıktan sonra emiyor zaten sonra tekrar emip uyuyor uyanınca mı emzirmeden veriyim şimdi uyandı emdi oynuyor 9-30 10.00 gibi kahvaltısınj verip öyle mi uyutuyum yolda uyanınca mi vereyim uyanınca da saat11 olur