Oğlum 1 yas olcak ateşlendi ilk 2gün ateşi geçiyordu 2 gündür geçmiyor çok zor düşürüyoruz dolven calpol dönşmlü veriyorum bu normalmi ateşi hep 39larda 38 lerde. Az öncede antıbıyotık verdım 5 dakika geçti geçmedi kustu daha doğrusu balgam çıkardı sanki tekrar vermelımıyım ilacını