Haberlerde bebeğimin 28 gün yoğun bakımda kaldığı hastaneyi görünce ellerim titredi, kızımı aldılar vermediler kavga ile çıkarttım. Sonrasında epikiriz raporunda entübe yazmışlar 15 gün ama entübe edilmedi. Ağlaya ağlaya hafta da 2 gün sadece 1 dakika görebiliyordum en son yüzünü unuttum diye ağladığımda oradaki temizlikçiler benimle ağlıyordu. Sağlık bakanlığına cimere şikayet ettim 1 ay boşuna tuttular araştırın diye, hastaneyi aradık öyle birşey yok diyip kapattılar konuyu. Şuan haberlerde görünce yaşağıdğım günler geldi aklıma.