Kızım 4 ay 9 günlük , ek gıda için devamlı birşeyler okuyorum ve dinliyorum fakat hangisi doğru karar veremiyorum. Öncelikle şuan sadece anne sütüyle besleniyor. Su , mama vs. vermiyorum. 6. Ayına girer girmez başlamak istiyorum ama çoğu kişi şimdi bile başlayabilirsin anca yetişir , susuz bırakma çocuğu , şekerden zarar gelmez vb. şeyler söylüyorlar . Şeker ve tuz en az 1 yaşına kadar verilmez diye biliyorum , ilk 6 ay anne sütünün önemi çok fazla diye biliyorum , su anne sütünde çok yüksek oranda bulunuyor diye biliyorum ve etrafımda ki bu kalıplaşmış sözleri söyleyince bildiklerim ve söylenenler arasında çok çelişkide kalıyorum. Mama sandalyesi alacağız ama şok , A101 gibi yerlere gelen mama sandalyeleri nasıl , çabuk mu kırılıyor? Nasıl bir mama sandalyesi tercih etmem lazım ve neden o mama sandalyesi ? Bebekler için su adı altında çeşitli markaların üretmiş oldukları su dışında diğer su çeşitleri verilmemeli mi ? Ben ERİKLİ su kullanıyorum , kızıma cam şişe söyleyip cam şişe kullanmayı düşünüyordum ama çoğu onu da kaynatman lazım , o su olmaz bebek suyu var dediler bir kaçı da ne bebek suyuymuş bizi bebek suyuyla mı büyütmüşler gibi cevaplar veriyorlar. Doğru olan nedir ? Ve ek gıda hakkında doğru olarak bilgilendirebilecek annelerimiz varsa lütfen yardımcı olabilirler mi ? Sorularıma cevap verebilirler mi ?