Terish bebeğini korumak istediğini anlayabiliyorum ama Kardeşi de varmış yani o çocuk da kıskanıyor halı ile ilgi bekliyor o yüzden bebeğe yaklaşıyor siz izin vermezseniz kızınız kardeş kıskançlığıni yaşayıp zor durumlar geçirebilir . Ayrıca bebek bu yani illa ki mikrop kapicak birsekilde bagisikligininda güçlenmesi gerekiyor hasta olucak diye odaya kapanmak bana göre saçma benim kızım 20 aylıktı kardeşi doğduğunda asla yanından ayirmadim , birlikte uyuttum hatta aynı besikde uyudular sırf kıskanmasın zarar vermesin diye herşeyi kızıma diyordum hadi bebeğin altını değiştirelim falan diye oyun haline getirmiştim ki kardeşi premature doğdu 3 ay kuvozde kaldi asla korumadim hasta olur vs diye bagisikligi güçlü olsun diye şimdi 2 yaşına girecek sadace doğuştan astım hastası onun dışında hasta bile olmuyo diğeri de elini kuma vursa ondan enfeksiyon kapar o kadar narin