yigitinannesii1 Hanımlar bebeğim 2.5 aylık ama doğduğundan beri elini yumruk yapıp ağzına sokuyo bazen açmı diye ben parmağımı ağzına sokuyorum ve bastırıyo diş etleriyle bazen de göğsüme kendi bastırıyo acaba diş mi çıkartıyo
maria3434 yigitinannesii1 salya belirtisi vardı benım de o aylarda 7 aylık oldu hala cıkarmadı O aylarda normal oluyo sanırım
glz2 yigitinannesii1 benim kızım da 4 aylık o aylardan beri bizim de ellerimiz sürekli ağzında hatta bazen teki yetmiyor ikisini de sokmak istiyor😄diş etleri geliştiği için ve kendisini tanımaya çalıştığı için yapıyor dediler ellerini bıraktığı zaman dilini çiğniyor
aycavera yigitinannesii1 bu dönemde bebekler ağızlarından zevk almaya başlıyorlar. Yani aslında dünyayı ağızlarıyla tanıyorlar diyebiliriz. Diş için erken