Ballilokmam11 Tazecikanneeee benim doğal yolla ama tup bebekle olanlar kacinci da tuttu acaba malesef kardeşimle 2 sefer transfer oldu tutmadı tekrar deneyecekler 8 yıllık evliler artık çok yoruluyor
Tazecikanneeee linosko1 yaaa maşallah Allah bağışlasın benimde 1.5 yaşında kızım var Allah kötü insanlardan korusun bütün çocuklarımızı 🌸
Tazecikanneeee denizaybar ne güzel inşallah benimkide ikincisi doğal yolla olur diğer türlü yorucu psikolojikmen
linosko1 Tazecikanneeee biz korunduk yeni yeni düsünmeye basladim 1 yaşında olacak 20 gune ama ona da haksizlik edermişim gibi geliyor bilemiyorum. Bir yanimda insallah dogal yoldan olur diyor ama erken gibi de bakalim hayirlisi ☺️
aslananne27 Ballilokmam11 doktorunu iyi araştırsın canım 😊inşallah kucağı boş kalmaz bi evlat verir 🤲🏻
Tazecikanneeee Ballilokmam11 benim ilk denemede tuttu eşimle de herhangi sıkıntı yok bahçeçi tüp bebekte
Ballilokmam11 aslananne27 yaptıran herkes çok memnun bizzat tanıdıklar var hep ama olmayınca olmuyor 😐
EcrinMelek1- @Ballilokmam11 benim ilkinde tuttu 11 yumurtadan 2 tane kaldı biri transfer edilmişti o tuttu çok şükür şuan kızım 23 aylık diğer yumurtayı 2 senedir donduruyoruz onu da en kısa sürede transfer ettirmeyi düşünüyoruz
Tazecikanneeee EcrinMelek1- benimde 16 yumurtadan 3 tanesi tuttu 1 tane transfer etti kızım oldu 1 senedir 2 tanesini donduruyoruz