Ebruluya28 eşinin durumu iyi değilse neden bunu hediye etme ihtiyacı duyuyorsun çeyrek takmışsın zaten bide pahalı bi hediye mi alacaksın ilginçsin gerçekten bence şov peşindesin ya eşinin durumu gerçekten kötü değil sen kavga edecek yer arıyorsun ya da eşinin durumu gerçekten kötü ve sen bile bile eşini zorda bırakıp karşı tarafa hava olsun diye pahalı bi hediye alacaksın senden her şey beklenir