Selam anneler son adet tarihim 16 eylül 2 gün önce erken dönem kaset gebelik testiyle pozitifi gördüm. Bugün kan vermeye gittik beta ghc 1998.35 yani 2000 e yakın bir değer. Ama alttan muayene ile kese goremedi Dr. Sorum şu ki canimcım anneler bu değer ile kese olmaması normal mi dış gebelik olabilir mi. Bu arada ilk çocugum 10 aylık. Doğumda nabzı yavaşlayinca sezeryanla ile doğdu. Bu da etkili olmuş olabilir mi moralim çok bozuldu ya böyle bı şey yaşayan var mi