İyi akşamlar kızlar. Geçen yıl Eylül ayında diyete başlamıştım diyetisyen desteği ile ramazan başına kadar 37 kilo verdim. Sonrasında diyetisyene düzenli olarak gitmeyi bıraktım tabi ki kendimce dikkat ettim yediklerime, yaz mevsimini 1 2 kilo al 1 2 kilo ver şeklinde atlattık ama bu aralar aşırı bir abur cubura yüklenme isteğim var. Kendimi tutamıyorum bazen. Kahvaltı edene kadar sorun yok gündüz öğlen vaktine kadar geciktiriyorum kahvaltıyı mesela hiç bir şey yemesem durabilirim sanki ama gayet sağlıklı bir kahvaltı ettiğimde bile sonrası yeme atakları yaşıyorum resmen.
Şimdi bu şekersiz 21 gün olayını görmüştüm burda geçen gün ve bende bi deneyim dedim. Bana katılmak isteyen birlikte yapalım birbirimize motivasyon sağlayalım diyen var mı acaba 🫠 bir de daha önce bunu denemis ve başarılı olmuş kişilerden konu hakkında bilgi alırsam çok mutlu olurum, sadece abur cubur paketli gıda konusunda mı dikkat ettiniz yoksa içinde eser miktarda rafine şeker bulunan hiç bir besini ağzınıza sürmediniz mı? ☺️
Haydi yorumlara 🥰😍😘