Optipro kullaniyorum memnunum. Eşime dedimki git sor bakım eczaneye arasındaki fark neymiş dediğimde eczaci confort gazlı bebekler için demiş bide optipronun besin degerleri confort mamaya göre daha iyimis yüksek galiba onun gibi bişey eczanecinin demesine göre bende bidaha hep optipro aldim ondan devam ettim