ahsen57 47aydanur Allah razı olsn sizinde evladinizi rabbm korusun sağlıcakla büyütsün evet stresi ayrı acısı ayrı çok zor ama rabbm sonucunu güzel eyleyince herşey unutuluyo
kagan221_ Tazecikanneeee Ocak ayına kadar bekleyeceğim bakalım Aralık’ta ücret ödememiz var sütten kestikten 6 ay sonra yeni transferi yapılıyormus ocakta dolacak hakkımızda hayırlısı olsun
gokcetuba06 Tazecikanneeee 27 yaşındayım kızım 26 aylık 3 embriyomuz var belki iki yıl sonra faln ama şuan değil küçük daha onunla ilgilenmek istiyorum ve ayrıca hastanelerr ve doktorlar yeterince güvenilir değil artık 100 kez düşünürüm
Tazecikanneeee gokcetuba06 evet ya bu olaylardan sonra insan kimseye güvenemiyor haklısınız hakkınızda hayırlısı
HaLe31 Tazecikanneeee bizim dondurulmuş embriyomuz vardı son zamanında belki isteriz diye tutalım dedik son zamanına kalmadan kendiliğinden oldu
Prenses_Liya EcrinMelek1- Rabbim Emeklerinizin karşılığını versin inşallah 27 yaşındayım bende Çok geciktirmemek en iyisi aslında
EcrinMelek1- @Prenses_Liya çok saolun rabbim isteyen herkese versin çok uğraştırmadan inşallah 🤲 ben liseden beri zaten hep ikizlerim olsun istemiştim nasip tek oldu şimdi de ikinciyi transfer ettircez inşallah 1 ay sonra 🤲