gngrrr arkadaşlar kızıma ( 10 aylık) sabahtan beri her zsman verdiğim yemekleri verdim ama 1 saattir ağzının kenarları kıpkırmızı hafif kabarık gibi duruyor. Başına gelen var mı biraz endişelendim açıkcası