Kızlar 2 buçuk yaşında ki kızım sabah erken uyansa da öğlen uyumuyor. Akşam 8 buçukta uykuya geçiyor. Sabahta 9 buçuk 10 da uyanıyor. Böyle olduğu içinde öğlen uyumuyor. Kızlar öğlen uykusunu bırakmak için erken mi? Eğer zorlarsam çok ağlıyor kıyamıyorum. Akıl verin lütfen