Pervinp27 Kızlar merhaba kızım 4yaşında anaokulna başladı bu yıl 3hafta sonra okulda aile katılımı etkinliği olacak bu konuda tecrübeli olan ve olmasada fikir verebilecek herkesin fikrine açığım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️
almila16simge MerhabalR bizimde bu hafta vardı 3 gün boyunca etkinlik yapıldı Gün oğlum sınıfa balon balığı deneyi yaptı sınıftaki tüm çocuklara hazırladım Gün karton bardaktan top aktarma oyunu oynattı Gün ben waffle yapıp gittim. Çocuklar waffle a çikolota sürdü meyve kesti ve süsledi
almila16simge Doga_sever ilk 2 gün çocuğum yaptırdı sınıfta 3. Günü gidip ben yaptırdım her okulda farklı olabiliyor kimi tek gün ebeveyn gelecek diyor