İştahsiz cocuga şu ilaci aldim şunu verdim daha iyi yemeye basladi diyen varmi. Artık gecem ayri gunduzum ayri stres aglamaktan kahroluyorum her beslenme saati geldiginde bastan assa ter dokuyorum bunalmaktan stresten psikolojim cok bozuldu bunu bebeğimede yansitiyorum şiddet egilimli oluyorum bagiriyorum kiziyorum sert davraniyorum bu boyle nere kadar gider. (Reflulu olup bebegi boyle olan ayrica yazsin lutfen)