Kızlar bir hafta önce adetim bitti bir gün sonra tekrar kanamam başladı. Bir haftadır bu şekilde devam ediyor. Acile gittim adetin uzamıştır dedi ilaç verdi. Bende haliyle sinirlendim ve ilacı da almayıp çıktım. Kızım rahatsızlanınca üstüne düşemedim. Bu arada doktor hamilemisin diye sordu değilim dedim yani bilmiyorum dedim geri çekilmeyle korunuyoruz oladabilirim haberim yoktur belki dedim. Neyse adet olmadan önce aşırı bulantımda vardı. Kafam karıştı ablama sordum oda bu şekilde düşük yapmıştı. Ağrısız düşük olabilir mi ki?