efecikgnr sizinle daha önce konuşmuştuk sanırım 🙂 benim oğlum da 2500 doğdu, 4. Ayda ek gıdaya başladık, 10 gün önceki ölçümde 7.5 kg ve 64 cm. 2 ana 1 ara öğün yapıyoruz emerek uyuduğu için onun dışında günde 2 defa en fazla 120 CC mama içiyor 🙂 sizin özel durumunuz vardi hatırlıyorum ama bize doktor mamayı değil ek gıdayı arttir dedi hatta 10 gün kadar sonra 3 ana 1 ara öğün yapacağız