tugcemomm ayni oyleyim. Bende işte dünki acil deki doktor niye aldirmiyorsun aldır kurtul diyor napıcam bilmiyorum taşlar da küçük büyük değil dahiliyede ki sıkıntı yapmaz şimdilik demişti dün noodle yemiştim ben baharatlı o yüzden oldu hastaneden çıkınca da çorba içmeye gittik o da baharatliydi yine dokundu eve gelince istifra ettim zorla o zaman geçti sizin ki 3 aylık daha küçükmüş mama alıyor mu acaba öyleyse sizin için daha kolay olabilir benim kızım mama almıyor ek gıda sorunumuz var illa meme olacak