Merhaba arkadaşlar 17 gub önce doğum yaptım ve berbat bir doğum hikayem var ilk 1 hafta surekli ağladım eşimle çok tartıştık esimin ailesi annesi kardeşi akrabaları yatıya geldi ilk hafta ben yerimden zor kalkarken kendimi onlara hizmet ederken buldum zaten zor bir süreç geçiriyorum. 2 gün öncede ladin doğumda randevum vardı hastane ilk önce psikiyatri servisine gönderdi lohusa olduğum için ilk o bölüme yonlendiriyorlarmis 2 3 kağıt vardı soruları cevapladım ve doktor cevaplardan sonra dedi destek almalısınız psikologa gitmenizi tavsiye ederim durumunuz müsaitse dedi istanbulda yaşıyorum bildiğiniz bir kurum var mı