Hanımlar 17 ay önce sezeryan oldum ameliyat yerim şişti dogumdan sonra kesinin olduğu yer intihap gibi oldu neyse doktor bazı derilerde olabiliyor fln dedi intihapi akitti o zaman ama hala orası kabarık sis duruyor herneyse ona çok takılmıyorum geçenlerde adetim ayda 2 3 kez flnnolunca doktora gittim muayene etti alttan istmosel dedi yani içeride dikiş yerlerinde çökme olmuş içeriye doğru dedi tekrar ameliyat fln dedi başına böyle bisey gelen var mı ileride Bi sıkıntı yaratır mı bilmiyorum da bilen varsa yardımcı olsun lütfen