Merhaba arkadaşlar.
Bebeğim 4 aylık. Gece uykusuna 20.10 gibi geçti 20.45 te tekrar uyandı ağlayarak biraz pış pışladım salladım ama yok meme istiyor. Sonra memede uyudu 20.54 gibi yerine koydum 20.58 te tekrar uyandı eşim gitti salladı beşikte uyudu. Hergün böyleyiz uykuya geçene kadar. Bunu nasıl aşabilirim ya. Bazen 3 bazem 5 aynı döngü