Bende aynı surecteyim 21 aylik olmak üzere gündüzü tamamen kestim sadece sabah ve akşam emziriyorum. Normal öğün yemediği için mecbur kaldım yoksa biraz daha emzirecektim.
Memede süt kalmadı senin artık yemen gerekiyor o yüzden sadece uyurken vericem dedim. Dünle bugün de ufak ufak artık gecede memede süt azalıyor tamam mı diye anlatıyorum. Bugün 3 defa emzirdim mesela. Çok huysuzlandigi zamanlar kucağıma alıp ekstra ilgileniyorum. Allah kolaylık versin hepimize