Kızlar durum şöyle bugün tam 7 haftalık hamileyim geçen hafta özel klinikte doktorum zor da olsa vajinal kalp atışı duydu istersen kan tahlillerini devlet hastanesinde yaptırabilirsin dedi ve bi doktor önerdi bugün ona gittim karnımdan baktı ama göremedi vajinal baktı boş gebelik dedi ama biz geçen hafta kalp atışını duymuştuk şok oldum bişey bile soramadım beni radyolojiye yönlendirdi böyle bişey olur mu başına gelen var mı çok üzgünüm 😞