denizalismom Maviimom en güzel bahane 😂 emzirme bitince napicam bilmiyorum. Doğum kilolarım da hala duruyor 🥲
Leylalyl Maviimom zombili diziler izleyebilirsin iştah kesmeye birebir the walking dead izlerken cok kilo vermiştim 😂
biryavuzkusu Maviimom bende çareyi öyle buldum 🤣 aralıklı oruç yapıyorum bu ara katı sıvı ayrımı falan ondanda artık çay demlemiyorum. Önceden çaysız asla derdim şuan kahvaltıda bile içmiyorum. İnsan isteyince oluyor 😂
Asyabuse Eve bişey alma mecbur yemiyosun ben öyle bıraktım 😂 arada alıyorum 2-3 bisküvi falan aldığım gece bitiyor ayarsızım yani olunca hepsi bitcek hep hayran kalmışımdır çekmecesinde bir sürü abur cuburu olup yemeyen insanlara 😬
Meri-Mel Maviimom TV izlemiyorum fakat ben de çok aldım 3-4 gündür dikkat ediyorum insAllah vermek istiyorum daha önce iki kez verdim emzirme sonlandırma yaptık çok şükür hamd olsun belki biraz tatlı istegi de azalır .