delihatun01 Bebeklerim bugün 2 ay aşısını oldular biraz canları acıyor gibi ağlıyorlar artı aşırı halsızler normal mı
Miracinannesi_ delihatun01 canlı aşı olmuşlar normal siz yine de takipte olun atesi falan çıkabilir aşıların icinde en ağırı canlı asilardir geçmiş olsun
anneann delihatun01 2. Ay aşısı öyle yapıyor hatırladığima göre 3 tane vuruluyordu halsizlik yapıyor siz sık sık ateşini ölçün biraz da calpol verin ağrısını alsın
Pinrrr delihatun01 ateşi çıkmadan ilaç vermeyin boşuna ben takip ettim hep ateşi çıkmadı boşuna vermeyin çıkarsa verilir bide aşırı uyku yapıyı normal uyumayan kızım o kadar yattiki gözü kapalı emdi ertesi gün herşey yolunda korkma
delihatun01 Pinrrr ilaç vericem demedim ki ateşleri çıkmadı sadece aşırı halsizlik vardı gece çok kötü gectı sabaha kadar yatmadılar
Pinrrr delihatun01 geçer Allah’ın izniyle bizimkinde o kadar huysuzluk yapmadı Allah yardımcın olsun sağlıklı günler