Northstar28 Oğluma aldım internetten ama gelen ayakkabının kenarları yapıştırmalıyım. Sahte mi diye şüphe ettim yakın zamanda alıp kullanan var mı ? Sanki bir iki giyse hemen yanlardan açılacak gibi geldi
Northstar28 Zgea Anladım. Bide başka modeli var yürüyüş ayakkabısı diye geçiyor ilk adım modeline çok benziyor ama dikişli daha sağlam gibi duruyo
Gizeem0901 Zgea birşey sorabilir miyim oğlum daha yürümüyor alsam yaza da kullanabilir mi o ayakkabıyı
Zgea Gizeem0901 ayak numarası büyümezse kullanır tabii ki, makinede yıkamak ömrünü kısaltıyor düzenli olarak silerek temizlerseniz yıpranmaz.
ygmrbrs Kızım 10 aylık Hergün parka çıkıyoruz kapımızın önü yere basıp yürümek istiyor kendi yürüyemiyor henüz sizce şimdiden alıp giydirmeli miyim