Bebeğim birkaç gündür sürekli aynı saat ve dakikalarda ağlıyor o saatlerde ne emmeyi kabul ediyor ne de uykusu olsa da uyumayı . Tek başımayım çok zorlanıyorum neden olduğunu da anlamıyorum birsürü sebebi olabilir ( diş çıkarma , öksürüyor , vücudunda bünye zayıflığından bi alerji gibi bişeyler çıkmış doktor öyle dedi gripten dolayı bünyesi zayıflamış bu çıkmış ağrı yapar dedi ) ama o an hangisine ağladığını anlayamıyorum . Sinir sistemim , gücüm, sabrım ,ellerim kollarım bacaklarım sızlıyor resmen . Büyüyünce rahatlarım derdim 5 aylık olduk sorunlar bitmiyor .