Cileklisodaa Kışlık kıyafetleei çıkarıyorum iki kızım var bayağı kıyafet oldu yıkayıp yerleştiriyorum dolaba eşimde temiz koydun nr gerek var diyor. . Siz nasıl yapıyorsunuz yıkamadan konulmaz diye biliyorum bekliyor sonuçta
neanladinyurdagull Cileklisodaa 1 ay önce çıkardim bütün kiyafetleri yarım saatlik yıkamaya attım tozu falan gitsin diye temiz yıkayıp kaldirmistim zaten ama sonuçta gene 6 aydır dolap baza altında
Zgea Cileklisodaa kapalı yerde kaldığı için yıkıyorum kendi kıyafetlerimizi de bebeğiminkini de yıkıyorum çoktan çıkardım ben havalar soğudu çünkü
ktnzehra49 Cileklisodaa yıkayıp kaldırıyorum çıkardığım zamanda misler gibi kokuyo zaten öylece dolaba yerleştiriyorum kışlıkları bir buçuk ay önce falan çıkardık doğalgaz bile ysnıyo kaç gündür 😊