Kızlar merhaba ben devlet memuruyum. 6 ay süt iznini kullandım. Sonrasında 1 yıl ücretsiz izne çıktım ve ücretsiz iznim temmuzda doluyor ama bebegim daha 22 aylık oluyor. Bakıcı yerine kreşe vermek istediğim için iznim bittikten sonra 2 ay daha ücretsiz izin almayı düşünüyırum böyle bir şey oluyor mu