neanladinyurdagull Huluaa11- lansinoh biberon kullanıyordu chicco ya geçtik içiyor rahat sorun yaşamadık 11 aylık
cansu154 neanladinyurdagull b3jde tam tersi mevcut chicco dan lansihona geçtik ama bir türlü biberonu istemiyo emzik no :4 ustelik sizce alışır mı ?