Kızlar iyi akşamlar diliyorum hepinize
Bebeğim bugün 2 aylık aşılarını vuruldu fakat sürekli uyku hali ağlama var ateşini saat başı ölçüyorum az önce 37.0 oldu çay kaşığının yarısında calpol markalı ateş düşürücü verdim bu durumlar normal mi? Yapmam gereken birşey varmı ve kıyafet olarak nasıl giydireyim üzerini örteyimmi gece ilk anneliğim tecrübesizim yardımcı olurmusunuz? İnternete pek güvenemiyorum o nedenle tecrübeli anneleri dinlemek şuan daha mantıklı geliyor şimdiden hepinize teşekkür ederim 💖