elmasnur1110 6 günlük emmek için biraz aglıyor sonra emerken bile uyuyor sarılık yok çok az dedi dr , gündüz sürekli uyuyor ben uyandırıyorum onda bile gözü kapalı emiyor ,gece kendi uyanıyor 2 3 saatte bir emmek için bi gece gözü açık niye böylr
mavii_98 Mom563 ilk doğduklarında uyurlar normal bu. Ben doyurmak için sarılık olmasın diye saat başı zorla uyandırıp emzirirdim bazı zamanlar uyandıramıyordum bile. Emerken uyuyor çünkü çenesi yoruluyor uyudukça çenesini altına dokunuşlar yap uyansın emsin. Bana emzirme danışmanı bunu önermişti birde topuğuna hafif sık demişti.