Kbrnrsgrrrr Kızlar kızım 10 buçuk aylık gündüz uykusu sadece yarım saat ve şu saat olmuş hala uyku yok oyun derdinde napacagımı şaşırdım bi fikir verin allah aşkına
Sahreyldrm Kbrnrsgrrrr varsa buna bı çare bende istiyorum benimki daha 2 ay 4 günlük zaten kolik huysuz bı bebekti bı de bronşit oldu dün akşam 8de bı 10 dk uyudu hâlâ uyumadı ağlaya ağlaya durmuyor da kafayı yemek üzereyim
Sahreyldrm Kbrnrsgrrrr burnunu sürekli serum fizyolojik le açıyorum ama ciğerleri çok kötü hır hır ediyor yavrum oksure oksure mahvoldu gece boyu memeyi de almadı yarın tekrar goturcem kolik bı bebekti akşamları hiç susmazdi hep yakinirdim şimdi keşke iyi olsa da yine kolikligi tutsa diyorum