_bebetoo ben bundan çok çektim anlatamam yani tutmadı mememi sonra sürekli bogazına kaçırdı ve iki defa morardı nefessiz kaldı aşırı beline vurduğum oldu daha küçücük bedeni yani sonra oturdum beline bişey olmuş mudur diye ağladım çok zor çok her seferinde suçluluk hissettim kırk gün hep kaçırdı sonra arada kaçırdı bazı bebekler çok kaçırıyor ya sütünüz tazikli geliyordur yada bebeğiniz çok çekiyordur o yüzden acıkmadan emzirin ne yaparsanız yapın kendi ögrencek bende öyle oldu herseyi denedim yani kırkı çıkınca daha iyi olur zor ama yaşayan bilir