Arkadaşlar bebeğim 5 aylık, biz yemek ağzını açıyor veya dudaklarını yalıyor sofraya atlamaya çalışıyor acaba ek gıdaya başlamalı mıyım? Bugün bi çay kaşığı yogurt verdim çok istekli daha çok yemek istedi vermedim sizce başlamalı mıyım bilmiyorum daha oturtmadım da kucağımda oturuyor sadece bilmiyorum o yüzden yaşayan var mı?