duyguay bisenakillisinzaten 37 haftalık iken gebelik kolestazı nedeniyle sezeryanla doğdu 47 cm. Kolestaz nedeniyle biraz geri kalmış akranlarından
Merid-1798 bisenakillisinzaten yani benim kızım 36 da doğdu 46 cmdi. Şuan 7 yaşında ve yaşıtları ile bir hatta çoğu yaşıtından uzun. Sıkmayın canınızı küçük doğanlar daha çabuk uzuyor kilo alıyor 🥹
unknownlove zumra-19 ne kullandınız acaba benim oğlum 50 cm doğdu ama şu an iki yaşında 84 cm yavaşladı altında kaldı sanırım ?
unknownlove bisenakillisinzaten kusura bakmayın 50 cm olunca size yazamadım ama benimkide altında kaldı galiba internetten baktığıma göre doğum voyu çok önemli değil sanırım
Ardenaden bisenakillisinzaten ek gidaya gecince 8 aydan snra azcik azcik ver corarn amuhaebisen koftesne kdr koyabilirsin
Sema-nehirasel bisenakillisinzaten 39. Hafta 46 cm doğmuştu kızım. Şu an çok şükür bı sıkıntısı yok. 3 yaşında yaşıtlarıyla aynı. Bende o zamanlar kafama çok takmıştım stres olmayın derim
Ardenaden bisenakillisinzaten e tmm bnde aldm 8 ay 20 gunluk koyacagim kizm uzn boylu ruseym kuruyrmis cok tukettik biz