curlysister bisenakillisinzaten ben 47 cm doğmuşum boyum 1.72 kızım da 46 cm doğdu hiç korkmuyorum çünkü genetiği neyse o kadar uzayacak siz de içinizi ferah tutun
bisenakillisinzaten curlysister evet bunu merak ediyordum hani böyle kısa Doğanlar yetişkinlik döneminde de minyon mu oluyor diye
Meri-Mel bisenakillisinzaten Kızım 40 haftalık 51 cm doğdu şuan 2 yaşına girmek üzere henüz 80 cm bile yok yani doğduğundaki cm değil bence kistas
Rab_ay bisenakillisinzaten kizim 39. Haftada da 47 cm dogdu. Şu an 20 aylik. 20.ayda kiz bebek boyu 84 cm olmalıymış bizimki 85. Yani uzuyorlar merak etmeyin🙏
MoonCrystal Arkadaşlar amaç ne Allah aşkına? Okumuyor musunuz soruyu ? 46-47 cm doğan var mı diyor hadi 48-49 da yazsın ok ama 50 üzeri olanin yazma sebebi nedir gerçekten okuyarak mi yaziyorsunuz bu cevabı
Cilekbiskuvi bisenakillisinzaten İkizlerim erken dogdu 44 ve 46 cm olarak fakat kısa sürede yakaladılar. Endişe etmeyin.
MoonCrystal tazecikanne45 sanki burda bebeğiniz kaç cm doğdu yazmış .yahu belli ki düşündüğü bir konu burda aynı boyda doğanların ileriki durumunu merak ediyor sohbet etmek istiyor bunu anlamayacak kadar mantık 0 ise ne diyeyim gerçekten yuh artık