senanuraydin Bebeğim 4 aylık banyo yaparken poposunu kaldırıyor. Çok hareketli ve ağlıyor. Debelendiği için su yuttu. Çok üzülüyorum vicdan yapıyorum o ağladıkça. Ne yapabilirim ?