Şuan tam 3 aylık oldu. Geçen hafta ve önceki hafta kullandım antibiyotik. 1 Ay önce de kullandım yine dişten dolayı. İshal yaptı mı bilemiycem çünkü ben demir ilacı kullanıyorum bazen o da yapıyor. Ama doktorlar emzirmeye uygun antibiyotik veriyor. Ben hamilelikte de antibiyotik kullandım o zaman başlamıştı diş sorunlarım çünkü